fredag, november 5

Effektiv dag

Idag har jag packat upp en del av varorna som snart ska ut i butiken, jag insåg helt plötsligt hur mycket varor jag egentligen har. Man tänker inte på det när alla varor låg ner packade i kartonger. På söndag kommer datum för när jag öppnar butiken, allt beror på hur mycket jag hinner i helgen :)

DSC_0474

Bjuder på 2 nyheter av 4 som kommer att finnas i Gårdsbutiken men inte på nätet. Ovan ett mindre skåp, riktigt fint var det. Under ett super snyggt planterbord.

DSC_0475

Det kommer att finnas mer inredning i Butiken än vad det finns på nätet, jag har massor som ska ut dit :) nervös börjar jag bli också, lite läskigt är det allt.

Det var riktigt fint väder idag så jag har passat på att vara ute nästan hela dagen. När mörkret kom, kom även Frank ut som har vart inne och sjuk i 3 dagar. Han passade på att elda upp vår fina rishög :)

DSC_0476

Lennox var riktigt fascinerad av brasan och kunde nästan inte slita blicken från den.

DSC_0479  

DSC_0482 DSC_0483

Och så här ser det ut i Gårdsbutiken hittills

DSC_0477 

(kan ju inte visa för mycket ;))

Nu blir det Idol och lite chips med dipp!

Till Butiken

2 kommentarer:

Nina sa...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH så spännande! :):) kommer att boka upp den dagen ni öppnar till att komma och hälsa på :)

Nina sa...

Om du vill kan du skicka lite bilder till min mail som jag kan göra om lite och göra ett inlägg om butiksinvigningen :)