måndag, november 8

Kommande nyheter

Halloj i kyla, nu blev det lite kallare igen, tror inte termometern här hemma vart över 1 plusgrad idag. Jag hoppas att snön inte kommer riktigt än, för vi fel vinterdäck till bilen, så jag kör med sommardäck än. Idag har jag fått iväg en ny beställning till Ib Laursen, kommer att få hem massor av nya fina saker :) Bjuder på några bilder..

GetImage

Jag hoppas att de kan packa snabbt åt mig så kanske allt hinner hem till fredagen, det skulle vara kul.

Annars kommer det upp i webbutiken och i Gårdsbutiken under nästa vecka.

GetImageCAQUHWVA

Hoppas vi får fint väder till lördagen och söndagen:)

GetImage4343

Och att det inte blir så kallt, men vi har värmande kaffe och te att bjuda på.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fina grejer!
´Jag vet inte om jag kan komma,jag å Johan ska ha Paloma å Noel på lördagen så det hänger lite på tiden där men hoppas :)

Kramar Maria