söndag, november 14

Tuff vecka= trevlig Lördag

Börjar med att ge min kära syster ett stort tack!! för all hjälp under veckan, utan dig hade jag inte hunnit med allt <3

 SDC10938 

Tack också till härliga Nina och Sanna för de goda bakelserna och allt annat ni hjälpte mig med till öppningen.

 SDC10937 SDC10941

Tack min vän Maria för att du ägnade din fredag till att hjälpa mig:)

DSC_1745 copy

Sist men inte minst tack min vän Cicci för att du lyssnat på mitt babbel och tjat om butiken och min nervositet hela veckan i telefon hihi ;) (Tyvärr har jag ingen bild på dig :))

Och jag ska inte glömma att tacka alla trevliga besökare som kikade in i butiken i helgen, väldigt kul att ni hittade dit:)

2010-11-14 11.31.05

Jag är väldigt tacksam idag, tacksam och mör i hela kroppen hihi

2010-11-14 11.31.142010-11-14 11.31.50

Bilderna är från Gårdsbutiken, dock tagna i dåligt ljus och vissa med mobilen, där av lite taskig kvalité :)

Gårdsbutiken kommer att ha öppet varje lördag och söndag mellan kl 10.00 och 14.00.

Nu ska jag ha en välförtjänt slappar kväll i soffan, i morgon ska jag visa er alla mina nya hästar jag införskaffat:)

1 kommentar:

Mairas matte sa...

Jag blev riktigt inspirerad av din butik och webbutik. Kan hon så kan jag, tänkte jag och satte i gång. Jag skall inte konkurrera med dig, var inte rädd, tänkte sälja hönstillbehör. Jag kanske tittar in till helgen.
Magdalena i Gräv