måndag, mars 30

Lyktan…

kommer att lottas ut ikväll kring 18.00 :) Det är så roligt att det är så många som vill delta.

I helgen har jag städat och haft migrän, vilket aldrig är trevligt att ha när man ingen medicin har hemma. Närmsta apotek ligger 3,5 mil bort, men som tur var kom svärföräldrarna med nylagad moussaka och migräntabletter igår:) Idag ska jag försöka få Frank till att måla Fannys säng och nattduksbord, hinner han får han gärna måla mina också:) Det är bara målningen av möblerna som är kvar på Fannys rum, sen är det klart….eller inte…gardinerna fattas ju! Det var ju dem jag skulle sy igår, får ta det idag:)

mobil 081028 067

Bild på Fanny rum, när Frank renoverade. Efterbild kommer när det är klart:)

Ha det!

5 kommentarer:

Inspiration i vitt sa...

Hej, tack för dina rara ord hos mig, jag blir så glad. Missat din tävling men någon kommer att bli väldans glad för vinsten. Nu ska jag kika in i din butik. Kram på dig/Ingela.

lolla sa...

hejsan
ja då håller jag tummarna för vinst...
och hoppas att din migrän gått över
kram lolla

Elin Gustafson sa...

Åh vad spännande!!! *håller mina små tummar* Den är jättefin!

Åhh hoppas din syster hade lika mysigt i USA som vi kommer ha ;) Vart i landet var hon??

Ha en skön dag! Kram!

Karin sa...

Ja den var ju så fin så. Jag håller tummarna! :)

Ha de fint!

Nina sa...

Hejsan johanna :)
jag tycker att va kan åka till japan, jag vill dit, jag smälter lixom in med folket, hihihi :) ha det bra!