torsdag, mars 26

It´s alive..

nu äntligen fungerar min webb butik som den ska “jippiii”. Den trevliga supporten hos loopia.se hjälpte mig att flytta över domänen och butiken till dem:) Idag har jag tagit lite nya bilder på varorna som finns i butiken, de första blev inte riktigt bra. Nu har jag bara några till jag ska ta, och sedan blir det foton på de nya grejerna som kommer nästa vecka:)

Igår var vi på hund kurs för andra gången, och det gick mycket bättre än förra onsdagen. Ramir kunde slappna av mer, och skrek inte hela lektionen:) Och Dalton var inte lika rädd för de andra hundarna och kunde slappna av han också. Nu ska vi ligga i med träningen så de blir ännu duktigare. Jag tycker att det är så kul när Frank också tycker att det är kul att vara där och träna med hundarna:)

Nu längtar jag verkligen efter detta

mobil 081028 100

Sommar i Tyfors, svärföräldrarnas vackra stuga. Vi ska äntligen dit och öppna upp till Påsk.

7 kommentarer:

Stina sa...

Där såg det mysigt ut. Jaa...nu får det ta och bli lite varmt här,.:-) Kram

Vit Gladiolus sa...

Häääärlig blogg du har!!!!! Åhhh ljuvlig bild, jag längtar dit! Nu ska jag kika in i din webb butik!!!
Kraaaaam

Monica sa...

Hej !!!!!
Kul att komma in till en , för mig ny blogg........
Jag ger dig sminktipset här istället......förklaringen finns på min blogg.............och så tar jag en riktig " skola " någin gång framöver med bilder och teckningar...........
Den färg som framhäver allra mest ljusa ögon.......tro det eller ej.....är orange.....nu hoppar du säkert högt......orange !!!!........
Jo, sant........men nu menar jag inte att du ska ha knallorange ögonskugga.........utan vi pratar......brända toner......brunorange.....mörk,mörk eldfärg........och vi pratar lite.....prova med någon fin nyans i brunorange........fråga och prova dig fram i någon affär.....brunt....och mörkbrunt längst ut i ögonvrån......och sedan en något ljusare nyans övanför ögonlocket halvvägs upp mot ögonbrynet......du kan också prova att lägga lite under ögat.....allt suddas....inga skarpa konturer.......om du ändå absolut inte gillar dessa färger.....så gillar jag personligen gråa nyanser till ljusblå ögen.......lite svart,grått och ljusgrått.....det ramar också en ett ljust öga......dra sedan lite ljusare uppåt,som ett kattöga mot ögonbrynet/tinningen.....kom ihåg.....alltid ljusare längst in mot näsan.......och mörkare ju längre bort mot ögonvrån.....ögonbrynet och tinningen...........
Hoppas du förstod något av detta......nästa vecka visar jag lite bättre vad jag menar....med bilder och teckningar , på min blogg........
Kram på dig....och ha en trevlig helg !!!!!
Monica

Det vita dårhuset sa...

Se på fan! ;-))
Det lönar sig!!! =)). Och bilden blev jätte bra Johanna! KUL!
Kramar Erika

Nina sa...

gött å komma ut dit :)

Amanda sa...

Tack ska du ha! ^^

Carin sa...

ååh vad härligt me dsommarbild från Tyfors ( fast jag vet ej var de ligger ?)
Men här har vi massor av snö kvar ännu.