tisdag, mars 17

Finns det något mer irriterande...

än teknik? Jag slet till kl 01.30 inatt och butiken fungerade som den skulle, men nu i dag när jag skulle spana i den så fungerade den inte GAAHHH. Så nu hoppas jag på att supporten är så duktig att han eller hon kan fixa det....hellst väldigt fort :)
Idag har jag vart inne och jobbat ett par timmar och sedan mötte jag upp med Frank och Fanny i Djurås, så åkte vi alla tre till Trollkrogen och åt riktigt god mat. Dessutom tror jag att någon bytte ut vårat barn mot ett litet kinkigt troll ;) Nu ska jag äntligen slöa i soffan en stund med min nya tidning, jag älskar tidnningar och skulle inte Frank stoppa mig skulle jag köpa varje tidning som kom ut i månaden hehe Undrar om det finns Anonyma Tidningsmissbrukare någonstans som jag kan gå med i:)

Kram på er alla!!

1 kommentar:

Det vita dårhuset sa...

Tur att vädret är på din sida i alla fall =)
Hoppas att det ordnar sig vännen!
Kramen