fredag, mars 20

Nya varor

Nu har det tillkommit två nya varor till min e-butik. Den första är ett fint vitrinskåp i plåt.



Och den andra varan är en vacker vit trähylla med tre lika stora fack.


Det kommer att läggas ut mer grejer under helgen och nästa vecka kommer ännu fler nyheter:)

Nu har jag verkligen fått vårkänningar, vädret har varit så fint och det var så skönt att gå i skogen med vovvarna och solen som värmde i nacken. Och i går städade jag ur båda våra bilar, äntligen skrek Frank :) Till och med så att jag hann med och scrappa igår, det var ganska länge sedan jag la ut något av mina alster här. Så jag tänkte bjuda på två idag :)


Fanny tar en välförtjänt vila efter att ha hjälpt till med vårstädningen.


En bild säger mer än tusen ord:)

Sköt om er!!

1 kommentar:

Det vita dårhuset sa...

Oh vad roligt det ska bli att få besöka din härliga butik Johanna!!
Bara väntar till du får in lite mer =)).
Kramar Erika