måndag, mars 16

TÄVLING!!

Nu vankas det tävling hos lilla mig. Det är för att fira öppnandet av min webb butik som kommer att ske inatt:) Jag har jobbar och slitit som ett djur idag för att få allting klart, och nu är det bara finliret kvar:) Länk till min webb butik kommer att komma upp här på min blog så fort den öppnar, och jag är väldigt glad att få synpunkter på förbättringar.

Nu äntligen är butiken öppen, välkommen att kika in på www.froken-f.se

Till tävlingen
Jag kommer att lotta ut en väldigt fin ljuslykta från Trendkompagniet. Som ser ut så här


Lyktan är ljusblå och mäter 14x14xh32cm.
Reglerna för att delta i utlottningen är väldigt enkla:)
En kommentar till detta inlägg, är lika med en lott:), och har man en kompis som ger en kommentar och nämner ditt namn så blir det en lott till.
Men max fem lotter per person, för rättvisans skull:)
Tävlingen håller på tills den 30 mars och då drar min kära dotter det vinnande namnet, som kommer att publiceras här på bloggen.

Lycka till!

37 kommentarer:

Det vita dårhuset sa...

Självklart vill jag vara med ock tävla om den här godingen Johanna =)!

Jag länkar till tävlingen på bloggen!
Stooort lycka till ock kram från mig!

Anonym sa...

Hej Johanna!
Lyktor kan man inte få för många av, så jag vill jättegärna vinna denna.. :).
Önskar dig lycka till med din webb butik också. Ska bli spännande och se vad som dyker upp där.

/Silver & Ull Helena (Hanna o Henriks mamma)

Bralliz sa...

HEj! JAg är jätte gärna med och tävlar!!!
KRaaaaam Alice!!

Anonym sa...

hejsan
tävling är kul jag är gärna med och lyktan är ju jättesöt
kram lolla

Olivia sa...

Jag är gärna med och tävlar:)

heavenandearth sa...

HEj!

Vad spännande att öppna eget!!
Jag ska kika in där!

Vilka goa hundar på bilden!!

Jag är gärna med i din utlottning!!

Ha en härlig vecka!
Kram! Iréne

Anonym sa...

Klart man vill vara med och tävla om en så fin lykta! Så, jag är med alltså! Har också länkat från min blogg.

Jag försökte kika in i din webbutik, men för någon orsak kom jag inte dit... Försöker igen lite senare.

Penseldraget sa...

hej
skriver även här at jag deltar i tävlingen =)länkar med bild
kram pia

paula sa...

så kul
jag är gärna med
länkar från min blogg

Cc sa...

Jag vill jätte gärna vara med och tävla om den vackra lyktan, då den både är vacker och jag samlar på lyktor. Jag länkar

evamar sa...

Klart jag vill vara med ochha en chans att vinna den fina lyktan.

Har länkat i tävlingsbloggen:

http://evamar.blogg.se/2009/march/lykta-30-mars.html

Minaya sa...

hej fröken F.. Nu ska här tävlas. Jag har aldrig tur i spel, men nu ska det försökas,, fast jag har bloggpaus.. hehe.

:-)

http://minaya.blogg.se/2009/march/tavlingar.html

Minaya

Cilla sa...

Åh, så söt och vilken fin färg! Jag är gärna med i utlottningen.
/Cilla - cilla1983@hotmail.it

Fröken Eko sa...

Hej!

Jag vill också vara med i tävlingen!
Hittade hit via evamars blogg, så nu ger jag henne en extra lott ;)

Lägger in en bildlänk till tävlingen på min blogg, hoppas det är OK!?

Häls F

LindaH sa...

vilken fin! skulle hemskt gärna vinna den :)

Karin sa...

Vill gärna vara med och vinna denna fin lykta

gamla skolan sa...

Självklart vill jag vara med i tävlingen om denna fina lykta !! Skall titta in i din webbutik nu ! Kramar Susanne / den gamla skolan

Amanda sa...

Jag vill vara med. ^^ har länkat här:
http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/march/tavling-dorrskylt.html

Helena sa...

Jag länkar

Elin Gustafson sa...

Åhhh!! Jag vill vinna och hoppas jag har turen med mig! Kram!

Michaela sa...

Vilken fin lykta! Jag vill absolut vara med och tävla :-)
Har även länkat och lånat din bold, hoppas det är OK?

Michaela sa...

Lånat din bild skulle det förstås vara ;-)

Emilia U sa...

Hej!

Vilken finlykta! Älskar den lite bleka mintgröna nyansen :)

Ha en bra söndag!

Mvh Emilia (emilia.utsi-wallin@hotmail.com)

//Linda sa...

Jag vill gärna vara med, vilken jättefin ljuslykta!

Och gratulerar till butiken, vad spännande :)

Mail: oai@live.se

//Linda sa...

Jag har föresten länkat hit också:
http://linblogg.blogspot.com/2009/03/ljuslykta-303.html

Jag hittade tävlingen hos Evamar (http://evamar.blogg.se/) så hon kan väl få en extra lott för det. :)

Carolins sa...

Grattis till butiken!
JAG ÄR MED O TÄVLAR, HITTADE HIT VIA Linda (http://linblogg.blogspot.com/)
Har länkat här:
www.carolina1979.blogg.se/tavlingar

Malin sa...

Er gjerne med på dette.
Linker og tipser en venn 2 venner:)

Klemmer Malin

Märta sa...

Jag vill gärna vara med i din utlottning. Jag länkar också!
http://angsgard.blogspot.com

Nanna sa...

Jag vill vara med och tävla om den fina lyktan!

(Michaela, mumandme.blogg.se tipsade mig)

Maria ( Idekroken ) sa...

Oj for en vakker lykt! Jeg vil gjerne være med. Linker til deg ;)

Klem Maria fra Idekroken

MariMaja sa...

Hei :)
Fin blogg du har...jeg har linket til innlegget i bloggen min...krysser fingrene, vil gjerne vinne :)
Maja

Karin sa...

Åh så himla fin ljuslykta! Jag är gärna med och tävlar :)

Har länkat här : http://albinsmammatavlar.blogg.se/2009/march/vacker-ljuslykta-1.html

Jorid + NOE Blog sa...

Jeg ønsker gjerne å vinne :-)

Elin sa...

Jag är med och tävlar, och jag vill gärna vinna. Skulle passa perfekt i vårat sovrum :)

Länkat har jag gjort i min tävlingsblogg: http://edvinsmamma.blogg.se/tavlingar/2009/march/tavla-om-en-fin-lykta.html

Håller tummar hårt och hoppas på tur :)

Betsy sa...

Vill gärna vara med o tävla!

Stina sa...

Det var en vacker lykta.:-) Kram

Therese sa...

Hinner jag?! Ramlar in med andan i halsen :-)