måndag, mars 23

Jag ser det snöar

jag ser det snöar, det var väl roligt hurra!! hehe nej kanske inte, jag som såg fram emot våren men den kommer nog snart. Igår gjorde vi världens ryck och städade ur carporten på skrot, som kom från mitt utrivna badrum. Och så fort jag besiktat bilen så ska jag köra det till skroten, nu blir det äntligen fint på min gård:) Fanny var på teater med famor och farfar i lördags och så sov hon där till söndagen. Varje gång hon sover borta så tänker jag och Frank att nu, nu ska vi göra något trevligt tillsammans ikväll titta på film, äta gott och mysa. Det slutar alltid med att vi ligger i en varsin ände på soffan och sover kl nio på kvällen hehe. Fast det har väl sin charm det också.

Lite fler grejer har jag hunnit lagt ut i webb butiken, några fina gamla fotogafier.



Även några hempulade krukor :) har jag även lagt upp, de ser ut så här




Besök gärna butiken och skriv upp er för nyhetsbrev, då får ni koll på erbjudanden och nyheter via mail. Och glöm inte av att kriva upp er i tävlingen om lyktan, nu är det bara en vecka kvar.

Ha det!

2 kommentarer:

Det vita dårhuset sa...

Halloj i snön =)!
Känner igen det där bara attt här ligger Marcus med datirn i sängen och jag sitter här nere ;o)

Inte så idealiskt om man vill få ett förhållande att bli bra kanske *fniss*.

Tänkte skriva en sak till dig som jag inte vill ta på bloggen. Har du ingen mail jag kan nå diig på???
Bra om du länkar till den på sidan!!

Ha det gott! Kram Erika

Det vita dårhuset sa...

Ja men va faan =))
Orkar inte slå hela. Länka!!!!
Hiiii ;o)